poniedziałek, 30 lipca 2018

Niesamowity Spektakl Mayday Mayday -- J. Lipski G5


Zawsze oglądałem przedstawienia w telewizji z moją mamą. Zwykle to była sztuka nagrana z Broadwaya. Nie spodziewałem się, że tak bardzo będę mi się podobało w teatrze, ale kiedy oglądałem śmieszny spektaklu "Mayday", zmieniłem swoje wyobrażenie o teatrze. Prze cały przestawienie smiałem i usmiechałem się. Od pierwszego wrażenia mogłem widzieć że Mayday będzie niesamowity. Od początku widziałem, że John Smith będzie miał Kłopoty. Temat sztuki jest z jednego kłamstwa Johna Smitha, wybucha mnóstwo kłamstw i kłopot. Temat tez można być uzazny za kontrowersyjny, ponieważ sztuka żartuje ze zdrady małżeńskiej. Polecam Mayday Państwu, którzy uwielbiają komedię. W teatrze możesz spędzić miły wiecor z dziewczyną albo z grupą przyjaciół. Oczywisty to nie będzie moje ostatni czas w teatrze!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz